Vi i Neonsfeer har som mål å gi våre kunder raskest mulig frakt, uansett hvor du bor Men siden produktene våre er håndlagde, kan leveringstiden være litt lengre

HVOR LANG TID TAR LEVERINGEN

  • Behandlingstid - 6-8 virkedager* (produksjon + levering)

  • Fullt sporet og signert service

Når Neonsfeer er sendt, vil teamet vårt gi deg sporingsnummeret slik at du kan holde øye med bestillingen din

  • Alle leveringstider ekskluderer tollforsinkelser Forsinkelser kan oppstå i høysesonger som høytider, jul eller Black Friday Derfor garanterer Neonsfeer ikke leveringsdatoer

FraktkostnaderVi tilbyr gratis premium frakt til våre kunder Vær oppmerksom på at Neonsfeer-belysningen din kan bli delt opp i flere deler På denne måten kan vi spare på fraktkostnadene og fortsette å gi våre kunder de beste prisene og gratis frakt Når belysningen er på plass i hjemmet ditt, kan du enkelt forvandle Neonsfeer til en helhet

Deling av kreasjoner

For å spare på fraktkostnadene og tilby deg gunstige priser, kan vi dele opp neonkreasjonen din i forskjellige deler Når du har mottatt, kan du plassere neonkreasjonene sammen på veggen for å reformere dem til en helhet

Skatter og importavgifter

Alle priser inkluderer moms

Hvor er min neonsfeer

Etter at pakken din er sendt, vil du motta en e-post med et sporingsnummer Du kan bruke denne lenken for å spore bestillingen din: https://www.fedex.com/en-us/tracking.htm

Sporingsnummeret mitt fungerer ikke

Det kan ta opptil 24 timer før plasseringen av pakken din blir oppdatert Vi ber om tålmodighet Hvis sporingsnummeret ikke viser noen informasjon eller forblir på ett sted i mer enn 3 dager, vennligst kontakt oss på info@neonsfeer.no

Skatter og importavgifter

Alle priser inkluderer moms For bedriftskunder utenfor Nederland kan en sats på 0 % gjelde Importavgifter og skatter for internasjonale forsendelser kan påløpe ved ankomst til destinasjonslandet Dette varierer fra land til land, og Neonsfeer oppfordrer deg til å være klar over disse potensielle kostnadene før du legger inn en bestilling hos oss. Hvis du nekter å betale toll og avgifter ved ankomst til destinasjonslandet, vil varene bli returnert til Neonsfeer på kundens bekostning, og kunden vil motta en refusjon for verdien av varene som er betalt, minus kostnadene for returfrakten. De opprinnelige fraktkostnadene vil ikke bli refundert.

Spørsmål om bestillingen din

Har du spørsmål om bestillingen din? Du er sannsynligvis ikke den første som spør Sjekk først siden med ofte stilte spørsmål for å se om spørsmålet ditt er oppført der